26 Kasım 2018 Pazartesi

Bu İkiliyi Kaçırmayın: Maybelline Rimel ve Kirpik Serumu

Maybelline markasının rimel ve serum seti, gerçek anlamda bir mucize yaratıyor. Rimel konusunda son derece hassas davranan beni bile rahatlıkla ikna edecek kadar özel bir set. İkisine de bayıldım. Üstelik şu anda Gratis kasa arkası raflarda son derece ekonomik fiyata satılıyor. Şiddetle tavsiye ediyorum 😉💥






Maybelline rimel ve serum


Maybelline rimel flash sensation ve serum
Serumu gece yatmadan önce ya da rimeli sürmeden önce kirpiklerinize dipten uca doğru sürebilirsiniz. Ben ürünü gece yatarken kullanmayı tercih ediyorum, zira bilindiği üzere kıl ve tüyler gece boyunca daha hızlı uzama sürecine giriyor. Bu önemli püf noktasını da verdikten sonra, mutlaka bu seti edinin derim. 💗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder