25 Kasım 2018 Pazar

Instagram'da Muhteşem Görünmenizi Sağlayacak En İyi 5 Fotoğraf Uygulaması!


Ben de diğer tüm herkes gibi Selfie çekmekten büyük haz alıyorum. Neredeyse kendime aşık olduğum yönünde ufak çaplı bir Narsisus sendromum bile çıkabilir yakında:) Bununla birlikte, inovatif teknolojiler her geçen gün hayatımıza yeni bir uygulama ve yeni bir teknoloji getiriyor. Ben kendi adıma en çok kullandığım uygulamadan başlayarak çektiğim fotoğraflarla konuyu örneklendirmek istiyorum. Başlayalım:



1-) Beauty Plus

Benim en sevdiğim ve en çok kullandığım fotoğraf ve video çekme uygulaması. Sayısız filtre seçeneği, dilerseniz rötüş özelliği ki ben bunu asla kullanmıyorum:) Fotoğraflarınıza sticker ve yazı ekleme seçeneği gibi birçok farklı özelliği bulunuyor. Ben tüm fotoğraflarımı onunla çekiyorum diyebilirim.






2-) Pixlr

Bu uygulama ile yaklaşık 2 milyon farklı filtre seçeneğini kullanarak kendinize özel fotoğraflarınızı ve tarzınızı ortaya koyabilirsiniz. 








3-) Snapseed

Kullanımı en kolay ve en rahat fotoğraf düzenleme uygulamalarından biri. Sayısız filtre seçeneği var ve hem Android hem de IOS tabanlı cep telefonlarında kusursuz performans sergiliyor. .




4-) Adobe Photoshop Lightroom

Dünya genelindeki profesyonel fotoğrafçıların tercihi olan uygulama tüm özellikleri ile kusursuz fotoğraflar oluşturmanıza katkı sağlıyor.




5-) Enlight

Ücretli bir IOS fotoğraf uygulaması olmakla birlikte, profesyonel sonuçlar için güvenle tercih edebileceğiniz seçenekler arasında ilk 5'e rahatlıkla giriyor. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder